Przykładowe zastosowania żarówek:

- P21W kierunkowskaz, światło stop-u,

przeciwmgłowe tylne, światło cofania, światła dzienne;

- PY21W - kierunkowskazy przeźroczyste, żarówka żółta;

- C5W - oświetlenie tablicy rejestracyjnej;

- R2 - światła drogowe, światła mijania;

KATALOG CZĘŚCI DO AUT EUROPEJSKICH, JAPOŃSKICH, KOREAŃSKICH, USA:

Truskawki

rodzice sa na emeryturze, naja niskie renty i musimy z rodzeństwem im pomagać, żeby godnie zyli. mala niespodzianka - zamiast wylacz komputer zostal zamontowany stan wstrzymania. takze jak myślisz ze ci sie wyłączył to tak naprawdę sie nie wyłączył i po dotknięciu myszy. nie zdziwiło cie nigdy ze jak włączasz komputer to system szybko odpala. musze sie wciągnąć najpierw, obczaic, sprokurować jakiś własny szablon. Lipcu będę sie tym bawił, bo ściągnąłem większa część wiki.jomla i do lipca pobierznei przejrzę. full universal na php. ja to chce poznać, na początek może być nijakie, ale do tego sa tysiące dodatkow i templatek. pod fora sa inne cmsy itd. no chyba żeby sie zająć własnymi templatkami, musze rozgryźć czy jest prosty sposob importu templatki z css. hyba bedzie trzeba w css przepisac nazwy class pod joomle o ile nie robic calego schematu w php/xml. Sterowniki sa na stronie producenta tylko trza odczytach symbol płyty, gorzej z audio. zaprzeczeniem do zdania "myślę wiec jestem" z równania kwantyfikatorow nie jeste"nie myślę wiec nie jestem". powinieneś zrobić ten pierwszy krok w przełamaniu tego impasu nieufności. ja to mam caly koszyk truskawek jeszcze, ale nie chce mnie sie go obierać i myc.

Brak komentarzy: