Przykładowe zastosowania żarówek:

- P21W kierunkowskaz, światło stop-u,

przeciwmgłowe tylne, światło cofania, światła dzienne;

- PY21W - kierunkowskazy przeźroczyste, żarówka żółta;

- C5W - oświetlenie tablicy rejestracyjnej;

- R2 - światła drogowe, światła mijania;

KATALOG CZĘŚCI DO AUT EUROPEJSKICH, JAPOŃSKICH, KOREAŃSKICH, USA:

Podświadomość

nie podświadomość mówi mi co mam wybierać tylko rozum, bo nie jestem zwierzęciem, i nie reaguje na odruchy Pawłowa. ale to nie podświadomość stanowi o moich wyborach tylko rozum i wolna moja wola. ale ona nie kieruje mna, ja kieruje świadomie moimi wyborami. czy podświadomość nie jest przypadkiem wrotami do potencjału umysłu zbiorowego ???. w podświadomości jest zapisane wiele rzeczy które mogą nas sterować w niektórych sytuacjach. każda droga tzw. duchowego rozwoju - poszerzania świadomości - tak czy inaczej prowadzi do poznawania swojej podświadomości. podświadomość jest jakby karta na której zapisane jest m.in. wszystko to jak zostaliśmy wychowani. wszystko na świecie każda najmniejsza cząstka materii – składa sie z masy i energii. jeśli chodzi o śmierć kliniczna to moim zdaniem jest wyjście i powrót naszej energii z ciała. agnostyk dla własnej wygody siedzi okrakiem miedzy teizmem a ateizmem. stwierdza "nie wiem" bo nie umie się zdecydować. a ateista stwierdza z przekonaniem że nie ma i już. jeśli wytaczasz argumenty typu "nie masz pojęcia" to znaczy ze innych wytaczać nie chcesz.

Brak komentarzy: